Välkommen :)

Nowadays I use this blog to keep track of my Paraguayan exchange year. Por Favor, don't use the pictures without my permission. Gracias

söndag 10 oktober 2010

Ny höst, ny skola, ny layout... nytt liv?


Ja just ja, fasen. Jag har ju en blogg som ligger och skräpar...

Än en gång har jag dragits in i den enorma flodvåg av bloggande människor som tycks finnas i min närhet. Why fight it? Låter mig svepas med och starar upp "Den andra Tiden" litegrann, eller försöker iallafall. Snart är det ju faktiskt vintertid, och det känns redan.

Mörkt, dystert.

Nåväl, som sagt, ny layout, en ganska enkel sådan, med en bild jag har målat längst upp. Som förut. Fan vilken vanemänniska jag är. Jag har också gett mig fan på att lära mig HTML-koder. Vi får se hur det går, men om bloggen inte syns så är det därför...

Vill gärna tro att jag kommer lyckas blåsa liv i mitt bloggande, men förhoppningarna är inte stora. Har en tendens att skriva skäckinjagande långa inlägg som ändå ingen läser.

Lämnar eventuella, förmodligen obefintliga, läsare med ett par små bilder, målade och fotade...







Lille Hippie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar