Välkommen :)

Nowadays I use this blog to keep track of my Paraguayan exchange year. Por Favor, don't use the pictures without my permission. Gracias

måndag 29 november 2010

Let go


Har stora delar av denna helg suttit med denna bild, som jag valde att kalla "Let go", på grund av någon känsla jag hade och dessutom får av den...
Det här med människor har aldrig riktigt varit min grej, men efter ett antal försök är jag faktiskt nöjd.
Använde en bild av otroligt vackra Olivia Wilde (Dr. Remy "Thirteen" Hadley i House) som referens för människan och det blev helt okej.
Upptäckte också just att det är måndag och jag ska vakna om sisådär 5 timmar och gå ut i iskylan med mina nutworks (ja, mitt nya favoritord...)till hundar. Planerar att tigga till mig skjuts till skolan, börjar med matteprov 08.00.
När jag ändå skriver... måste rekommendera en bok jag lyssnar på (och lyssnade på medan jag målade bilden ovan). Boken i fråga är Stephanie Meyers "The Host". Riktigt bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar