Välkommen :)

Nowadays I use this blog to keep track of my Paraguayan exchange year. Por Favor, don't use the pictures without my permission. Gracias

fredag 22 april 2011

The small things in life...

VÅÅR!!

Fina lilla killen. Blev 1 år den 30/3 :)


Har tvingats inse att jag tillhör den gruppen människor som tycker att det är lite roligt att få skräppost. Jag menar, det har väldigt ofta med något väldigt konstigt att göra (Gårdagens var "increase your manhood"... No further comment), man vet att det inte finns en chans att det fungerar, man får känna sig smart som inser det OCH man får ömka dem som inte gör det (den infinitesimala delen av mänskligheten...).


Och att jag uppskattar dessa enstaka mail säger en hel del om hur lite mail jag får annars.

I sammanhanget måste också nämnas att jag blir överdrivet lycklig varje gång jag får SMS, oavsett vem jag fick det ifrån (oftast Halebop...). Då snackar vi alltså på den nivån att jag vrålar "Ååh!! Jag fick SMS!" Men, jag får också SMS väldigt sällan. jag är helt enkelt inte en supersocial människa.

Egobild/självporträtt. Same shit different names


Har också denna mycket punktliga vår efter mycket sparande blivit stolt ägare till en, wait for it, Canon EOS 7D. En kamera som egentligen är lite för bra för mig, men jag tänker mig att den kommer väl till pass den dagen jag faktiskt utvecklar mitt fotande och kan anse mig själv vara en hyfsad fotograf. Bara att öva då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar